Rond deze datum hebben alle leden van BSVV per post een persoonlijke uitnodiging voor de bijzondere Algemene Ledenvergadering op dinsdag 10 maart 20:00 ontvangen. Voor minderjarige leden zijn hun ouders/verzorgers uitgenodigd.

De ledenvergadering is van groot belang voor het voortbestaan van de vereniging. Cruciale functies zijn niet of onderbezet. Het bestuur bestaat na het recente overlijden van onze voorzitter Ranco Klein nog maar uit 4 personen, waarvan er 2 aan het eind van dit seizoen stoppen. Het huidige aantal bestuursleden is onvoldoende om de vereniging op een aanvaardbare wijze te kunnen besturen. Teveel taken moeten worden gedaan door te weinig personen. Het bestuur streeft naar een bestuurssamenstelling van ten minste 6, maar liever nog 7 actieve bestuursleden. Op deze wijze kunnen de taken beter worden verdeeld, waardoor een acceptabele bestuurstaak overblijft.

Naast de bestuursfuncties zijn ook enkele cruciale functies om überhaupt te kunnen voetballen niet bezet. Zo missen we op dit moment een consul (keuren van de velden) en is de ploeg lijnenkalkers te klein. Voor een overzicht van openstaande functies verwijs ik jullie nogmaals naar het overzicht onderaan dit bericht. Van de meeste functies is een taakomschrijving beschikbaar. Wij zijn in ieder geval bereid tot een mondelinge toelichting.

Op korte termijn moeten wij beslissen welke teams wij inschrijven voor de competitie van seizoen 20/21. Het kan toch niet zo zijn dat een vereniging als BSVV met een groeiende jeugdafdeling om bovengenoemde redenen moet besluiten helemaal geen teams in te schrijven. We willen toch graag blijven voetballen?

Ik nodig jullie allemaal uit om na te denken welke rol jullie voor BSVV kunnen vervullen. Wat je er voor terug krijgt? Een dynamische voetbalvereniging en veel dankbaarheid van de leden die dan kunnen blijven voetballen. Ik reken op jullie komst op dinsdag 10 maart! Kandidaten voor bestuurs- of vrijwilligersfuncties kunnen hun belangstelling kenbaar maken via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of persoonlijk bij 1 van de bestuursleden.

Namens het bestuur,
Gerard Gelling